fbpx

Postup pri predaji nehnuteľnosti v krokoch

V aktuálnom článku by sme vám radi priblížili celý postup a našu obchodnú filozofiu uplatňovanú pri predaji každej realitnej transakcii. Dozviete sa pritom, aké rôzne kroky je potrebné absolvovať a predstavíme vám aj viaceré praktické benefity, ktoré poskytuje naša realitná kancelária nad rámec štandardných realitných služieb. Predaj akejkoľvek nehnuteľnosti patrí medzi dôležité životné rozhodnutia a v takomto kľúčovom momente by mali pri vás stáť skúsení profesionáli, ktorí vás prevedú realitným obchodom hladko, rýchlo a bezpečne.

Čo vás čaká ako predávajúceho, keď sa rozhodnete spolupracovať s našou realitnou kanceláriou?

1. Krok – fotenie a homestaging

Prvým a zásadným krokom pri akomkoľvek realitnom predaji je profesionálne nafotenie predávanej nehnuteľnosti. Aj v tomto prípade platí, že oči kupujú a preto je pre nás úplnou samozrejmosťou, že fotky predávanej nehnuteľnosti musia byť vytvorené profesionálnym fotografom. Pred samotným fotením však ešte prejde vaša nehnuteľnosť tzv. homestagingom, ktorého hlavným účelom je vylepšenie jej dizajnu. Tento anglický pojem v sebe ukrýva úpravu predávanej nehnuteľnosti s cieľom zvýšiť jej atraktivitu, vďaka čomu možno následne maximalizovať predajnú cenu.

Neraz stačia aj len drobné zmeny a nehnuteľnosť získa úplne nový charakter. Homestaging je kľúčovým krokom k zvýšeniu predajnej ceny akejkoľvek nehnuteľnosti a preto ho odporúčame zveriť do rúk skúseným profesionálom. V našej realitnej kancelárii máme bohaté skúsenosti s homestagingom, ktoré vám v rámci našej spolupráce radi odovzdáme. Komplex ponúkaných služieb okrem toho zahŕňa aj vytvorenie podstránky pre vašu nehnuteľnosť na našej webovej stránke www.nestorcapital.sk.

2. Krok – vytvorenie 3D prehliadky a obhliadky

Po úspešnom homestagingu a fotení prichádza na rad vytvorenie profesionálnej 3D prehliadky predávanej nehnuteľnosti. Mnohí súčasní klienti preferujú obhliadku vybranej nehnuteľnosti online, pričom stále pribúdajú aj záujemcovia, ktorí fyzické obhliadky vôbec nepožadujú. Vďaka špičkovým technológiám už dnes dokážeme vytvoriť takýkvalitnýmateriál, že klient má pocit fyzickej prítomnosti v danej nehnuteľnosti aj pri virtuálnej prehliadke. V rámci balíka služieb zároveň zabezpečujeme pre klientov tvorbu profesionálneho videa, vďaka ktorému dokážete osloviť ešte väčší počet potenciálnych kupujúcich.

V našej realitnej kancelárii ponúkame klientom možnosť, v rámci ktorej absolvujeme všetky prípadné fyzické obhliadky za vás. Sme skúsení obchodníci a dobre poznáme psychológiu našich klientov aj ich potreby. Aj vďaka tomu preferujeme predaj nehnuteľnosti prostredníctvom profesionálnych realitných maklérov z našej spoločnosti.

3. Krok – cielená reklama a služby na mieru

Jedným z pilierov našej spoločnosti je spokojnosť každého nášho zákazníka, s ktorým prichádzame do kontaktu. Každý z vás je pre nás dôležitý a záleží nám na vašej pohode a spokojnosti počas celého realitného procesu. Preto pristupujeme ku každému klientovi individuálne a s ohľadom na vaše možnosti a potreby. Všetky kroky, ktoré uskutočňujeme v rámci našej spolupráce, sú upravené na mieru každého nášho klienta.

Cielenou reklamou dokážeme osloviť záujemcov, ktorí hľadajú práve vašu nehnuteľnosť. Naša práca sa nikdy nekončí samotným zverejnením inzerátu na realitnom portáli, o ktorý sa viac nestaráme. Naše služby sú aktívne počas celého realitného obchodu a naši realitní makléri úzko spolupracujú s každým klientom. Vďaka dlhoročným skúsenostiam s reklamou, propagáciou aj marketingom dokážeme efektívne osloviť oveľa širší okruh potenciálnych kupujúcich, ako to vo väčšine prípadov dokáže samotný klient svojpomocnou inzerciou.

4. Podpis rezervačnej zmluvy a príprava právnych dokumentov

V predposlednom kroku vás prevedieme celým procesom tvorby zmluvnej dokumentácie s vašim kupujúcim. Vypracujemepre vás kvalitnú a právne bezpečnú rezervačnú zmluvu, kúpnu zmluvu a vybavíme za vás všetku komunikáciu s príslušnými orgánmi, úradmi a inštitúciami a bankami. V rámci našich služieb poskytujeme klientom aj možnosť, že za nich vybavíme finančné prostriedky a zabezpečíme proces notárskej úschovy alebo bankovej vinkulácie až po komunikáciu a podanie na Katastri nehnuteľností Slovenskej republiky.

5. Odovzdanie bytu a prepis energií

V jednom z našich blogových článkov sme vás podrobne informovali o tom, aké rôzne povinnosti sú spojené s odovzdaním nehnuteľnosti a aké úkony vás v tomto procese ešte čakajú. Je to pomerne veľký počet záležitostí, ktoré je potrebné vybaviť vrátane komunikácie s daňovým úradom, miestnym úradom, poskytovali energií, bytovými družstvami či spoločenstvami a mnohé ďalšie povinnosti s ohľadom na špecifiká danej nehnuteľnosti. 

Radi by sme vás preto aj touto cestou informovali, že naši realitní makléri zabezpečia pre vás aj prípravu preberacieho / odovzdávacieho protokolu vrátane prepisu energií a všetkých odhlásení a prihlásení, ktoré sa spájajú s kúpu a predajom nehnuteľnosti.

Ďakujeme vám za vašu dôveru a v prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať, radi vám poradíme.

Tešíme sa na spoluprácu s vami!

Zdieľaj článok

Potrebujete poradiť?

Radi vám zodpovieme všetky otázky spojené s predajom a kúpou nehnuteľností a nastavením finančného plánu.

Mohlo by vás zaujímať

Ako napísať inzerát

V našej realitnej kancelárii vieme, že napísanie inzerátu patrí medzi kľúčové piliere úspešného predaja nehnuteľnosti. Každá nehnuteľnosť je určená pre iný typ ľudí, a to

čítaj viac »

Máte záujem predať alebo kúpiť nehnuteľnosť?

Vyplňte prosím nasledovný formulár a budeme vás kontaktovať hneď, ako to bude možné.

Po kliknutí na tlačidlo OK vyjadrujete súhlas s použitím cookies na tejto stránke. Ochrana osobných údajov